سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 2557
کل یادداشتها ها : 2
خبر مایه


در میان مردان افراد بسیاری هستند که به دلایل متفاوتی با مشکل زود انزالی درگیر هستند.زود انزالی در مردان زمینه ساز مشکلات فراوانی میتواند باشد.مهمترین مشکلی که زود انزالی میتواند برای شما ایجاد کند, کاهش اعتماد به نفس در برقراری رابطه و عدم توانایی در به ارگاسم رساندن طرف مقابل باشد.این مشکل باعث شده تا راه کارهای بسیاری برای مقابله با زودانزالی در مردان پیشنهاد شود.

در صورتی که تبلیغات ماهواره ای یا اینترنتی را مشاهده کرده باشید مطمئنا به این نتیجه رسیده اید که این موضوع چه اهمیتی در میان مردان دارد.البته اکثر این تبلیغات و توصیه ها معتبر نبوده و فقط جنبه تبلیغاتی و مادی دارند و چه بسا خطراتی را برای خریدار ایجاد کند.شما برای حل مشکل زود انزالی میتوانید به یک پزشک یا مشاور خانواده مراجعه نمایید تا مشکل خود را مطرح و راه حل مورد نظر را از یک فرد متخصص و معتبر دریافت کنید.

برخی افراد ممکن از بدون آگاهی از دلیل زود انزالی, شما را تشویق به خرید کاندوم تاخیری یا ژل ها و اسپری های تاخیری نمایند.اما شما باید قبل از اقدام به خرید از مراکز فروش کاندوم مشکل خود را ربشه یابی نمایید و یا اینکه این کار را به کمک پزشک یا مشاور خانواده اننجام دهید.دلایل زود انزالی در مردان میتواند متفاوت باشد.در ادامه به برخی از این دلایل اشاره خواهیم کرد.

  • عوامل روحی و روانی نظیر عصبانیت، استرس، احساس گناه و یا افسردگی
  • اختلالات پزشکی نظیر مشکلات هورمونی، وجود آسیب در ارگانهای تناسلی و ادراری و یا عوارض جانبی داروهایی خاص
  • زمانی که فاصله ی بین دو نزدیکی زیاد شود احتمال بروز این حالت افزایش میابد

راه های متفاوتی برای جلوگیری از انزال زودرس وجود دارد.از جمله :

  1. قرص های تاخیری
  2. ژل و اسپری تاخیری
  3. استفاده از تکنیک های حواس پرتی در طول رابطه
  4. کاندوم های تاخیری
  5. ورزش و تمرکز برای دور کردن استرسها و تقویت قوای جسمی و جنسی

در میان روش های ذکر شده راحت ترین و ارزان ترین روش استفاده از کاندوم های تاخیری است.این نوع از کاندوم ها با استفاده از نوعی از ژل های خاص باعث ایجاد تاخیر در انزال شما میشوند و مدت زمان رابطه را برای شما افزایش میدهد.از سوی دیگر استفاده کاندوم خود یکی از دلایل تاخیر در انزال شما خواهد بود.به این صورت سر آلت برخی از آقایان به دلیل حساسیت بسیار در صورت برخورد با واژن و گرمای ناشی از اصطکاک تحریک شده و زمینه ساز انزال زودرس خواهد بود.

در صورت استفاده از کاندوم لایه  محافظی بین سر آلت و واژن قرار  خواهد گرفت که میتواند باعث ایجاد تاخیر در انزال شما شود.برای خرید کاندوم تاخیری نیز میتوانید به مراکز معتبر فروش کاندوم در سطح شهر و یا فروشگاه های آنلان مراجعه نمایید.دقت کنید که کاندوم های تاخیری نیز مدل های متفاوتی دارد. پس قبل از خرید تحقیق نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ